PŘÍRODA, ZÁBAVA, DOBRODRUŽSTVÍ, ČAS STRÁVENÝ S RODINOU A MNOHO DALŠÍHO, TO VŠE V LETNÍ KAMPANI EMIRÁTU RAS AL KHAIMAH.
Letní kampaň „Get More“ generuje více než 336 milionů zobrazení a 1,2 milionu kliknutí, čímž překonává referenční hodnoty a ukazuje sílu vysoce poutavé, kurátorské a cílené komunikace.
Nová integrovaná kampaň, navržená tak, aby oslovila specifické segmenty publika a preference cestovatelů, přibližuje širokou nabídku turistických zážitků, které lze v Emirátech letos v létě objevit.
Ras Al Khaimah, Spojené arabské emiráty, 12. června 2023: RAKTDA (Ras Al Khaimah Tourism Development Authority) zveřejnila předběžné výsledky své zcela nové digitální kampaně „Get More„, která má emirát představit jako atraktivní letní destinaci pro domácí i zahraniční cestovatele.
Kampaň „Get More“, která byla spuštěna v dubnu a potrvá do konce září 2023, již na začátku léta zaznamenala výjimečné výsledky, zejména na klíčových trzích v Indii, Kazachstánu, Německu a KSA. Letní kampaň, která překonává oborová měřítka, vygenerovala více než 336 milionů zobrazení a zaznamenala vysokou angažovanost s 1,2 milionu kliknutí k dnešnímu dni, stejně jako více než 85% míru dokončení videa (VCR) v KSA a Kuvajtu. Vícejazyčná kampaň, jejímž cílem je zvýšit počet letních rezervací v úžasných hotelech a letoviscích v Ras Al Khaimah, zohledňuje celý cestovní ekosystém a zahrnuje B2B a B2C marketing na 10 klíčových trzích, včetně SAE, Velké Británie, Německa, GCC, Indie, České republiky, Slovenska, Polska a Kazachstánu. Cílem kampaně „Get More“ (v české verzi “Užijte si vice”), která využívá kompletní mix kanálů, včetně sociálních médií, programatického vysílání, videí v letadlech,

Digitálního outdooru a OTA, jakož i vysoce diferencovaných prostředků kampaně, je zvýšit afinitu ke značce na klíčových trzích, zvýšit dosah a povědomí v nových zeměpisných oblastech a podpořit návštěvnost v období, které je tradičně mimo sezónu. Kampaň má díky množství kontaktních bodů skutečně dalekosáhlý dosah – od videí v letadlech přední kazašské letecké společnosti Air Astana, přes autobusy v Polsku a vše ostatní, až po zmrzlinovou aktivaci na domácím trhu, která partnery vyzvala, aby ochutnali více příchutí Ras Al Khaimah, jako je Pearlstachio, Vanilla Jais nebo Berry Grylls.
„Prostřednictvím kurátorovaného obsahu, který byl navržen tak, aby oslovil specifické publikum a preference cestovatelů, „Get More“ dokonale přibližuje obrovskou šíři zážitků, které lze v Ras Al Khaimah objevit,“ uvedl Raki Phillips, generální ředitel Ras Al Khaimah Tourism Development Authority. „Cestování po pandemii převrátilo scénář toho, jak by měla vypadat dovolená, a vyžaduje, aby destinace byly agilnější, aktivnější a pružněji reagovaly ve vysoce dynamickém odvětví. Tím, že budeme emirát prezentovat jako přístupný, přátelský a přitom plný zajímavých aktivit a zajímavých míst, získáme ohlas u širšího publika a přilákáme do destinace více návštěvníků nejen v letošním létě.“
