OMV podpořila kampaní novou věrnostní aplikaci OMV MyStation

  • K podpoře věrnostního klubu využívá OMV outdoorové plochy, on-line formáty jako sociální média či YouTube a také tištěnou, rozhlasovou i televizní reklamu

  • OMV motivuje zákazníky k registraci do aplikace OMV MyStation a nabízí jim atraktivní odměny za věrnost

  • Česká republika byla první zemí, ve které se nový věrnostní klub OMV spustil

  • Novou věrnostní aplikaci podoruje také spolupráce s influencery Jirkou Králem a Jonášem Čumrikem

OMV Česká republika podpořila komplexní marketingovou kampaní start zcela nového věrnostního klubu založeného na mobilní aplikaci OMV MyStation. Jako první informovaly zákazníky o možnosti zapojit se do věrnostního klubu vizuály na všech čerpacích stanicích, příspěvky na sociálních médiích, bannerová on-line kampaň a reklama na vybraných outdoorových plochách. Během léta se postupně přidaly další kanály, jako je rádiová, tradiční printová, televizní a outdoorová reklama ve vybraných titulech a plochách. Díky spolupráci s agenturou Bistro Social propagují věrnostní klub OMV MyStation na svých instagramových účtech prostřednictvím příspěvků i stories také Jirka Král a Jonáš Čumrik (alias Johny Machette), který doplní komunikaci i na Twitteru.

Cílem kampaně je motivovat zákazníky k registraci do věrnostního klubu OMV MyStation a jeho prostřednictvím nabízet pravidelným návštěvníkům čerpacích stanic OMV atraktivní výhody, včetně personalizovaných nabídek na míru podle služeb, které daný zákazník využívá nejčastěji.

Prostřednictvím našeho nového věrnostního klubu OMV MyStation chceme nabízet atraktivní bonusy našim dosavadním věrným zákazníkům a zároveň zaujmout novou skupinu českých řidičů. Věrnostní klub vnímáme také jako ideální nástroj k tomu, abychom zákazníky vhodným a pro ně atraktivním způsobem odměnili za jejich věrnost a motivovali je k vyzkoušení vlastností našich výjimečných prémiových paliv MaxxMotion, která pochází výhradně z naší vlastní rafinerie ve Vídni. Každý měsíc se chceme zaměřit na podporu konkrétního segmentu naší nabídky,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.

Věrnostní klub OMV MyStation nabízí zákazníkům již od svého spuštění celou řadu odměn, možností čerpání výhod a také atraktivní zaváděcí benefity. Jeho základem je sbírání bodů za čerpání paliva, nákupy či využití mycí linky na čerpacích stanicích OMV v ČR. Stabilní odměny budou doplňovat také krátkodobé promoakce. Aktuálně dostupné možnosti využití bodů mohou zákazníci sledovat přímo v aplikaci. Zaváděcí i průběžné benefity jsou nastaveny tak, aby zákazník mohl hned po registraci a prvním načerpání pohonných hmot získat za své body některou z odměn, například kávu zdarma. Na cestách je možné také využít navíc navigaci na nejbližší čerpací stanici OMV a aplikace nabízí také službu elektronické peněženky, do níž si uživatelé mohou uložit všechny věrnostní karty, které využívají.

Podrobnosti o kampani k věrnostnímu klubu OMV MyStation:

Značka: OMV Česká republika
Klient: OMV Česká republika

Mediamix: Televize, Print, Online, Social, Out-of-home, Instore/POS
Scénář TV spotu: MRM Bucharest
Režie TV spotu: Thor Saevarsson
Skldba TV spotu: Running Home / Annaca Espach, Michael Joyce

Doplňující informace:

OMV Aktiengesellschaft
S obratem skupiny ve výši 36 miliard EUR a přibližně s 22 400 zaměstnanci v roce 2021 patří OMV mezi největší rakouské průmyslové společnosti kótované na burze.

V chemickém průmyslu podniká OMV prostřednictvím své dceřiné společnosti Borealis, která je jedním z předních světových poskytovatelů pokročilých polyolefinových řešení a lídrem na evropském trhu v oblasti základních chemikálií, hnojiv a mechanické recyklace plastů. Společnost Borealis dodává služby a produkty zákazníkům po celém světě společně se svými dvěma hlavními společnými podniky – Borouge (s ADNOC, se sídlem v SAE a Singapuru) a Baystar™ (s TotalEnergies se sídlem v USA). Divize Refining & Marketing společnosti OMV vyrábí a prodává paliva a suroviny pro chemický průmysl, provozuje tři rafinérie v Evropě a vlastní 15% podíl ve společném rafinérském podniku ve Spojených arabských emirátech. OMV provozuje přibližně 2 100 čerpacích stanic v deseti evropských zemích. Mezi aktivity skupiny patří také Gas & Power Eastern Europe s provozem plynové elektrárny v Rumunsku. V segmentu průzkumu a těžby ropy a plynu působí OMV ve čtyřech klíčových regionech střední a východní Evropy, Středního východu a Afriky, Severního moře a Asie a Tichomoří. Průměrná denní produkce činila v roce 2021 přibližně 483 000 boe/d s důrazem na zemní plyn (~60 %). Od 1. března 2022 nejsou již konsolidovány ruské subjekty. Mezi další aktivity patří Gas Marketing Western Europe a provoz zásobníků plynu v Rakousku a Německu. OMV se chce z integrované ropné, plynárenské a chemické společnosti stát předním poskytovatelem inovativních a udržitelných paliv, chemických produktů a materiálů a zároveň převzít vedoucí globální roli v oběhovém hospodářství. V oblasti přechodu na nízkouhlíkové hospodářství se OMV snaží nejpozději do roku 2050 dosáhnout „čisté nuly“ ve všech třech oblastech působnosti.

OMV Česká republika, s.r.o.

Společnost OMV Česká republika, s.r.o. s centrálou v Praze působí na českém trhu od roku 1991. V České republice provozuje aktuálně celkem 140 čerpacích stanic na strategických místech, a kromě prodeje špičkových paliv se zaměřuje na maximální kvalitu souvisejících služeb. Na základě filozofie značky „We Care More“ a snaze vyjít vstříc i nejnáročnějším očekáváním řidičů dochází nyní k celkové revitalizaci sítě čerpacích stanic OMV do moderního konceptu VIVA, který respektuje nejmodernější trendy v oblasti designu a komfortu. Zákazníci čerpacích stanic OMV VIVA mohou ochutnat například čerstvě připravované občerstvení, čerstvě mletou Fairtrade kávu a využít mnoha doprovodných služeb. OMV Česká republika, s.r.o. přímo zaměstnává téměř 70 lidí a prostřednictvím své sítě čerpacích stanic vytvořila více než 2 000 pracovních míst

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

Kontakt pro média:

Jan Řezáč, FYI Prague, +420 777 066 063, e-mail jan.rezac@fyi.cz

Web:

http://www.omv.com

http://blog.omv.com

http://omv-mediadatabase.com

Sociální média:

http://twitter.com/omv

http://youtube.com/omv

http://linkedin.com/company/omv

http://www.facebook.com/omv

http://instagram.com/omv